הבנת הטווח של דגמים היברידיים נטענים חשמלי

הבנת הטווח של דגמים היברידיים נטענים חשמלי

הביטחון לנסוע לכל מקום

לאן שההרפתקה מובילה אותך, החיים עם כוח חשמלי הם בלתי מוגבלים.

דגמים חשמליים מצטיינים בסביבה עירונית

עם טווח חשמלי של עד 121 ק"מ*, הריינג' רובר EVOQUE חשמלי היברידי, למשל, יכול לכסות את רוב הנסיעות היומיות הקצרות יותר שלכם באמצעות טעינה בודדת, עם אפס פליטת מזהמים מצינור הפליטה. מכיוון שהחשמל בדרך כלל זול יותר לקילומטר, זה יכול גם לחסוך לכם כסף.
דגמים חשמליים מצטיינים בסביבה עירונית

לאיזה מרחק אפשר להגיע באצעות חשמל?

חקרו את הטווח החשמלי של הדגמים האחרונים של משפחת ה-PHEV של לנד רובר.

ריינג' רובר חשמלי היברידי החדש

ריינג' רובר חשמלי היברידי החדש

הריינג' רובר האולטימטיבי טווח חשמלי של עד 113 ק"מ‡ ††.
ריינג' רובר ספורט חשמלי היברידי החדש

ריינג' רובר ספורט חשמלי היברידי החדש

אינטואיטיבי, דרמטי, לא מתפשר טווח חשמלי של עד 113 ק"מ‡††.
ריינג רובר וולאר חשמלי היברידי

ריינג רובר וולאר חשמלי היברידי

הריינג' רובר הדרמטי והרב-תכליתי טווח חשמלי של עד 61 ק"מ‡ †.
ריינג רובר EVOQUE חשמלי היברידי

ריינג רובר EVOQUE חשמלי היברידי

הריינג' רובר העירוני הקומפקטי טווח חשמלי של עד 62 ק"מ‡ †
דיסקברי ספורט חשמלי היברידי

דיסקברי ספורט חשמלי היברידי

ה-SUV הקומפקטי הרב-תכליתי טווח חשמלי של עד 60 ק"מ‡ ††
דיפנדר חשמלי היברידי

דיפנדר חשמלי היברידי

הלנד רובר בעל היכולות הגבוהות ביותר. טווח חשמלי של עד 51 ק"מ‡ ††

מדוע הטווח החשמלי האמיתי נמוך לעתים קרובות מהנתון שמפורסם?

הנתונים המפורסמים מאפשרים לנהגים להשוות בין כלי רכב באותם תנאים. כדי לאפשר זאת, כל היצרנים בוחנים את כלי הרכב לפי נוהל WLTP (ראשי תיבות של נוהל עולמי מתואם לבחינת רכב קל) ומצטטים נתונים אלה.

בהשוואה לתנאים המבוקרים והטמפרטורות של WLTP, בתנאי העולם האמיתי הטווח שלכם ישתנה בהתאם לגורמים הכוללים מהירות, טמפרטורה חיצונית והמשקל שאתם נושאים.
מדוע הטווח החשמלי האמיתי נמוך לעתים קרובות מהנתון שמפורסם?

כיצד ניתן למקסם את הטווח החשמלי?

כ-20% מהטווח החשמלי המתפרסם מושפעים בדרך כלל מתנאי הנהיגה בעולם האמיתי. עם גישה לטעינה ביתית, הטווח לא אמור להוות אף פעם בעיה בנסיעות מקומיות, אבל עדיין יש כמה דרכים פשוטות שמאפשרות לכם למקסם את טווח הנסיעה החשמלית היומיומית שלכם.

מיזוג אוויר מוקדם

מיזוג אוויר מוקדם

מיזוג אוויר מוקדם מאפשר לכם לחמם או לקרר את תא הנוסעים והסוללה שלכם בזמן שהלנד רובר שלכם מחובר לחשמל. הוא משתמש באנרגיה מרשת החשמל ושומר על האנרגיה בסוללה כדי למקסם את טווח הנסיעה.
מהירות הנסיעה

מהירות הנסיעה

נסיעה בקצב קבוע - במקום האצות תכופות וחזקות ובלימות חזקות - תסייע לשמור על הטווח החשמלי שלכם.
מצב ECO (חיסכון)

מצב ECO (חיסכון)

מצב ECO הוא דרך פשוטה למטב את הטווח שלכם במהלך הנסיעה שלכם. הוא מתאים חלק מההגדרות, כולל טמפרטורת תא הנוסעים וסחרור האוויר, כדי לחסוך באנרגיה ולמקסם את הטווח.
בלימה רגנרטיבית

בלימה רגנרטיבית

ברגע שמסירים את הרגל מדוושת ההאצה ב-חשמלי היברידי, מערכת בלימה רגנרטיבית חכמה מאטה את הרכב בצורה נוחה, תוך ניצול החשמל שנוצר למיטוב טווח הנסיעה של הסוללה. הפעלת דוושת הבלמים מגדילה את כמות החשמל שנאגר.

גלו עוד על רכבים חשמליים וחשמליים היברידיים

חשמליים וחשמליים טכנולוגיית סוללות חשמלי היברידי

חשמליים וחשמליים טכנולוגיית סוללות חשמלי היברידי

גלו את הטכנולוגיה העמידה המניעה את הצד החשמלי של ה-חשמלי היברידי שלנו וכיצד היא מקדמת את העתיד בר-הקיימא שלנו.
הבנת הטווח של דגמי חשמלי

הבנת הטווח של דגמי חשמלי

אף מרחק לעולם מחוץ לתחום. כיצד ניתן למקסם את טווח הנסיעה בכל מסע.
טעינת

טעינת

למדו את כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת ה-חשמלי היברידי שלכם בבית או ביעד שלכם - מזמני טעינה ועד חיסכון בעלויות.

נתוני הטווח החשמלי מבוססים על רכב מייצור סדרתי במסלול תקני. הטווח שהושג ישתנה בהתאם למצב הרכב והסוללה, המסלול והסביבה בפועל וסגנון הנהיגה.

הנתונים המופיעים כאן הם נתוני NEDC2 המחושבים מבדיקות WLTP רשמיות של היצרן בהתאם לחקיקה של האיחוד האירופי עם סוללה טעונה במלואה. לצורך השוואה בלבד. הנתונים האמיתיים עשויים להיות שונים. נתוני ה-CO22, צריכת הדלק, צריכת האנרגיה והטווח עשויים להשתנות בהתאם לגורמים כגון סגנון הנהיגה, תנאי הסביבה, העומס, הגלגלים המותקנים והתוספות האופציונליות המותקנות. נתוני NEDC2 הם נתונים המחושבים באמצעות נוסחה ממשלתית מנתוני WLTP, והם שווי ערך לאלה שהיו מתקבלים במבחני NEDC הישנים. לאחר מכן ניתן ליישם את חישוב המס הנכון.

††הנתונים המופיעים כאן הם תוצאה של המבחנים הרשמיים שערך היצרן בהתאם לחקיקה של האיחוד האירופי עם סוללה טעונה במלואה. לצורך השוואה בלבד. הנתונים האמיתיים עשויים להיות שונים. נתוני ה-CO22, צריכת הדלק, צריכת האנרגיה והטווח עשויים להשתנות בהתאם לגורמים כגון סגנון נהיגה, תנאי הסביבה, העומס, הגלגלים המותקנים, האביזרים המותקנים, המסלול בפועל ומצב הסוללה. נתוני הטווח מבוססים על רכב מייצור סדרתי במסלול תקני.