
ליצור רכב המשלב את הנוחות ויכולת הכביש של רובר סדאן, עם יכולות השטח של Land Rover. זה היה החזון, וכך נולד רכב השטח היוקרתי המקורי. Range Rover הטביע את חותמו על העולם ביוני 1970, כשהוא מקודם כ"מכונית לכל הסיבות".
Range Rover עולה לבמה באותה טבעיות שהוא מתמודד עם האתגרים התובעניים ביותר.
אם הייתם נכנסים למוזיאון הלובר בשנת 1971, הייתם נתקלים פנים אל פנים עם ריינג' רובר, עטוף כראוי בדגלי יוניון ג'ק. המוזיאון האגדי הכיר בריינג' רובר כפי שהוא: יצירת אמנות. מלבד רכב הייצור המלא בכניסה, ניתן היה למצוא בפנים העתק קטן יותר בקנה מידה של רבע.
המכון הפריזאי היה רחוק מלהיות היחיד שהעניק לריינג' רובר את הפרחים שלו. באותה שנה קיבל הרכב את גביע דיואר היוקרתי, הוענק על "הישג טכני בריטי יוצא דופן בתעשיית הרכב
אפילו מלכים העדיפו את Range Rover, ובראשם המלכה אליזבת השנייה. ישנן תמונות רבות שלה מאחורי ההגה של Range Rover שלה