חדשנות שמרחיבה את המעטפת.

לחיים יוצאים מהכלל יותר.
הריינג רובר ספורט SV, שנולד מהחתירה הבלתי נלאית שלנו ליוצא מן הכלל, הוא ביטוי חדש ומרגש של חדשנות שמרחיבה את המעטפת.

מערכת המתלים הדינמית ביותר של ריינג' רובר

לקבל שליטה רבה יותר על ביצועי ה-SV שלכם.

מערכת מתלי האוויר 6D Dynamics מחליפה את המוטות נגד גלגול המסורתיים במעגל הידרולי מתוחכם. היא מעניקה רמות יוצאות מן הכלל של תמיכה בגלגול ומפחיתה באופן משמעותי את העלרוד בעת האצה ובלימה. טכנולוגיה זו, הראשונה מסוגה בעולם, שולטת בגלגול המרכב בצורה כל כך יעילה שהיא מאפשרת האצה רוחבית של 1.1g עם צמיגים לכל העונות.

התוצאה היא הריינג' רובר ספורט המלהיב ביותר אי פעם.

לצד חיסכון במשקל של 8 ק"ג בהשוואה למערכות נגד גלגול מסורתיות, מערכת המתלים 6D Dynamics מגיבה בצורה חכמה לסגנונות נהיגה שונים - ומעניקה לכם מגוון רחב של מאפייני התנהגות כביש המתאימים לסביבה בה אתם נוהגים.

מצב SV חדש כולל כיול ייחודי של קשיחות הגלגול, קשיחות העלרוד ושיכוך דחיסה והחזרה, בנוסף להנמכה של הרכב ב-15 מ"מ נוספים כדי להבטיח דינמיקת נהיגה אולטימטיבית.

ומכיוון שהרכב שומר על תנוחה שטוחה יותר והמשקל מתחלק בצורה אחידה יותר, כוח בלימה רב יותר מתועל לבלמים האחוריים לשיפור ביצועי הבלימה.

אלו נוחות הנסיעה והיכולת העילאיות שלהם אתם מצפים מריינג' רובר, יחד עם הגלגול והקשיחות המופחתים שלהם אתם מצפים ממכונית ספורט.

לראשונה - חישוקי 23 אינץ' מסיבי פחמן.

חיסכון משמעותי במשקל יחד עם חוזק ונוקשות. התכונות שמרחיבות את מעטפת דינמיקת הנהיגה קיימות כולן בחישוקי סיבי הפחמן 23 אינץ' SV. הם תולדה של שלוש שנים של פיתוח ובדיקות קפדניות, ומייצגים התמקדות ללא פשרות במצוינות יוצאת דופן.

ערכת החישוקים המלאה, הכוללת עיצוב חדשני עם חמישה חישורים מפוצלים - המתאפשר הודות לשכבות המורכבות של אריגי סיבי פחמן - מציעה חיסכון במשקל של 21 ק"ג לעומת הערכה המקבילה מאלומיניום מחושל. חיסכון זה מאפשר האצה והאטה מהירות יותר, זריזות משופרת וצריכת דלק טובה יותר.

החוזק והקשיחות המעולים שמציעים המבנה החדשני של סיבי פחמן מרוכבים ותהליך הייצור מעניקים גם יציבות היגוי רבה יותר. זהו חישוק שפורץ את גבולות דינמיקת הנהיגה ומשפר את הנאת הנהג בכביש ובשטח.

החישוק זמין עם מארג חשוף מבריק או משיי, כשהגימור מותאם לצבע המרכב של הרכב שלכם.

צמיגים שמעניקים שליטה

הריינג' רובר ספורט SV הוא הריינג' רובר הראשון בהיסטוריה שיש לו צמיגים בעלי מידות שונות, עם 285 מ"מ מלפנים ו-305 מ"מ מאחור להענקת אחיזה ושליטה משופרות.

​בלמים קרמיים עם סיבי פחמן חידוש של ריינג' רובר

הריינג' רובר ספורט SV כולל מערכת בלימה ייחודית משולבת, IPB, שפותחה בשיתוף פעולה עם החברה המובילה בעולם בתחום טכנולוגיית הבלמים, Brembo, ומעניקה ביצועי בלימה ללא תחרות.


מערכת בלימת ביצועים זו, שתוכננה כדי להשיג עמידות משופרת בטמפרטורות גבוהות וחלוקת לחץ בלימה ללא תחרות, משיגה רמות מעולות של כוח בלימה, עמידות בפני דעיכה ובלאי. המערכת כוילה על ידי צוות SV כדי לספק את תחושת הדוושה המגיבה ביותר אי פעם בריינג' רובר.

דיסקות הבלמים בקוטר 440 מ"מ, המבוססות על טכנולוגיית הלקוחה מפורמולה 1, הן הגדולות ביותר המותקנות ברכב מייצור סדרתי.

על מנת להבטיח חוזק מכני ועמידות גבוהים, החומר הקרמי הקל של הבלמים מחוזק בסיבי פחמן וכולל שכבת חיכוך קרמית נוספת על שני משטחי הדיסק. המשקל שאינו נתמך על ידי המתלים מצטמצם בשיעור משמעותי של 34 ק"ג המתחלקים על פני ארבע פינות הרכב.

גם עם החום ההעז שמיוצר במפגשי מסלול נמרצים - שנבחנו ברמה גבוהה יותר מפי שניים מהדרישות של תקן הספורט המוטורי AMS - המערך הצולב הייחודי בעל שמונה בוכנות מספק מחזור אופטימלי של לחץ הרפידות ועמידות בפני דעיכה העולה על זו של מכוניות ספורט רבות.

בחלק החיצוני, מבחר של צבעי SV בלעדיים משלבים את הקליפרים בצורה מושלמת עם יתר הגימור החיצוני של הרכב שלכם. זו מערכת שנראית ומרגישה דינמית באותה המידה.

הריינג' רובר החזק ביותר אי פעם

לחוות את הביצועים הבלעדיים של SV.


ייחודי לריינג' רובר ספורט SV, מנוע הבנזין V8 MHEV בנפח 4.4 ליטר מעניק הספק המאיץ את הדופק של 635 כ"ס, , מומנט של 800 ניוטון-מטר והאצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.6 שניות*.

בסיוע מגדשי טורבו מקבילים בטכנולוגיית Twin-scroll, המעניקים תגובת הספק טובה בכל טווח הסל"ד, הריינג' רובר ספורט SV מבטיח שיפור בנהיגות, בהספק השיא וביעילות לעומת כל ריינג' רובר V8 קודם.

כל הצילינדרים מיוצרים בטכנולוגיית ריסוס הקדח, שמחליפה את "שרוולי" הפלדה הטיפוסיים בציפוי מתכתי מרוסס דק במיוחד. דבר זה מפחית משקל וחיכוך, תוך שיפור העברת החום והיעילות התרמית. מערכת היניקה המשתנה Valvetronic ומערכת הפעלת השסתומים double VANOS משתלבות עם פעולת גל הזיזים לביצועי בעירה מיטביים.

במצב Dynamic Launch (זינוק דינמי), מערכת MHEV משפרת את הביצועים באמצעות סיוע אלקטרוני כדי להעניק לרכב את התאוצה המגיבה ביותר.

מבחינה אקוסטית, הריינג' רובר SV נשמע טוב כמו שהוא נוסע. מערכת הפליטה האקטיבית שלו כוללת שסתומים דו-שלביים עם בקרה אלקטרונית המעניקים פעימות תכליתיות ומאופננות בפתיחות מצערת קטנות יותר.

כאשר מצב SV מופעל, המיפוי משתנה להגדרה מוכוונת ביצועים יותר - דבר שמאפשר לשסתומי הפליטה להיפתח ולהישאר פתוחים בתדירות גבוהה יותר. עם מהירות מנוע גבוהה יותר וזרימת אוויר מוגברת ומתמשכת יותר, האופי החד והקשוח של ה-SV מהדהד עם אפקט תיאטרלי מלא.

הצליל העוטף האולטימטיבי

הרגישו פיזית את זרימת המוזיקה שלכם. עם טווח ניתן לחישה ורחב הרבה יותר מאשר מרמקולים מסורתיים, המושבים הקדמיים 'Body and Soul' של ה-SV, המופעלים על ידי SUBPAC™, ממירים את הצלילים לבאס פיזי סוחף ומוחשי.

טכנולוגיית ויברו-מישוש SUBPAC™, שנמצאת בשימוש על ידי מפיקים מוזיקליים ומעצבי סאונד מקצועיים ברחבי העולם, משלבת תוכנת אופטימיזציה AI עם שני מגברים הפטיים וארבעה מתמרים מובנים.

המערכת מצטרפת למערכת השמע Meridian Signature Sound System של הרכב שכוללת 29 רמקולים. זוהי מהפכה שלמה בתחום מערכות השמע ברכב ושינוי פרדיגמה בחוויית המוזיקה שלכם.

בדיקות ביומטריות הראו שלמושבי Body and Soul עם שישה מצבי רווחה הנעים בין 'רגוע' ל'ממריץ' יש יתרונות מדידים עבור יושבי הרכב, כולל הפחתת המתח ושיפור הריכוז.

מושב ה-SV Body and Soul, הנתמך על ידי התראות בטיחות אינטואיטיביות, מצרף את חווית המדיה העוטפת והאישית ביותר לכל נסיעה.

המשך צפייה

דגמי ריינג' רובר ספורט

דגמי ריינג' רובר ספורט

הקולקציה האחרונה.
SPECIAL VEHICLE OPERATIONS

SPECIAL VEHICLE OPERATIONS

יוקרה ללא תחרות. ביצועים שאין שני להם.
ריינג רובר ספורט SV החדש

ריינג רובר ספורט SV החדש

ריינג רובר ספורט SV החדש מרתק, דינמי, אסרטיבי.

*מומנט של עד 800 ניוטון-מטר והאצה מ-0 ל-100 תוך 3.6 שניות בשימוש משולב במנוע הבנזין וה-MHEV, מצב Dynamic Launch, חישוקים ובלמים מסיבי פחמן.