דיפנדר - מפרטים

דיפנדר - מפרטים
130
D250 AWD AUTOMATIC MHEV
130 SE

130 SE

D250 AWD AUTOMATIC MHEV

ביצועים
מהירות מרבית (קמ"ש) 188
האצה מ-0 ל-100 קמ"ש (שניות) 8,9
צריכת דלק
חטיבת הינע
משקלים
גרירה
נשיאה על הגג
מידות
מרווח ראש
מרווח רגליים
קיבול אזור המטען
מרווח גחון - רגיל
מרווח גחון - שטח
צליחת מכשול מים
קוטר סיבוב

המשך צפייה

התאמה אישית

התאמה אישית

בחרו מתוך מגוון אפשרויות ואביזרים.
דגמי הדיפנדר

דגמי הדיפנדר

צפייה במערך הדגמים המלא.
היברידי חשמלי

היברידי חשמלי

חזק ובר קיימא.

[1]הנתונים המופיעים כאן הם הערכות של היצרן ויוחלפו בנתוני הבחינה הרשמיים של האיחוד האירופי ברגע שאלה יהיו זמינים. למטרות השוואה בלבד. הנתונים בעולם האמיתי עשויים להיות שונים.2נתוני CO2, צריכת דלק, צריכת אנרגיה וטווח עשויים להשתנות בהתאם לגורמים כגון סגנון נהיגה, תנאי הסביבה, העומס, הגלגלים המותקנים, האביזרים המותקנים. הנתונים התקבלו עם סוללה טעונה במלואה.

הנתונים המופיעים כאן הם נתוני NEDC2 המחושבים מבדיקות WLTP רשמיות של היצרן בהתאם לחקיקה של האיחוד האירופי עם סוללה טעונה במלואה. לצורך השוואה בלבד. הנתונים האמיתיים עשויים להיות שונים. נתוני ה-CO2, צריכת הדלק, צריכת האנרגיה והטווח עשויים להשתנות בהתאם לגורמים כגון סגנון הנהיגה, תנאי הסביבה, העומס, הגלגלים המותקנים והתוספות האופציונליות המותקנות. נתוני NEDC2 הם נתונים המחושבים באמצעות נוסחה ממשלתית מנתוני WLTP, והם שווי ערך לאלה שהיו מתקבלים במבחני NEDC הישנים. לאחר מכן ניתן ליישם את חישוב המס הנכון.

*הנתונים המופיעים כאן הם תוצאה של המבחנים הרשמיים שערך היצרן בהתאם לחקיקה של האיחוד האירופי עם סוללה טעונה במלואה. לצורך השוואה בלבד. הנתונים האמיתיים עשויים להיות שונים. נתוני CO2, צריכת הדלק, צריכת האנרגיה והטווח עשויים להשתנות בהתאם לגורמים כגון סגנון נהיגה, תנאי הסביבה, העומס, הגלגלים המותקנים, האביזרים המותקנים, המסלול בפועל ומצב הסוללה. נתוני הטווח מבוססים על רכב מייצור סדרתי במסלול תקני.

המהירות המרבית היא 209 קמ"ש (130 מייל לשעה) כאשר הרכב מצויד בחישוקי 22 אינץ'.
*המהירות המרבית היא 191 קמ"ש (119 מייל לשעה) כאשר מותקנים חישוקי 20 אינץ'.
‡‡בשילוב עם מנוע חשמלי.
כולל נהג במשקל 75 ק"ג, כל הנוזלים ו-90% דלק
כולל כל הנוזלים ו-90% דלק
כושר הנשיאה הדינמי מגיע עד 118 ק"ג/168 ק"ג (90/110 ו-130) כשברכב מותקנים צמיגי שטח ומנשא גג Expedition). העומס הסטטי המרבי המותר על הגג הוא עד 300 ק"ג.
נתוני 'מאחורי שורת המושבים הראשונה' ב-HARD TOP נמדדים ממחיצת אזור המטען.

יבש: הנפח כפי שנמדד עם לבנים תואמות VDA (200 מ"מ x 50 מ"מ x 100 מ"מ). דגמי HARD TOP: כולל אחסון תת רצפתי, לא כולל מגבה וכלי עבודה.
רטוב: הנפח כפי שנמדד על ידי הדמיה של חלל האחסון מלא בנוזל. דגמי HARD TOP: כולל אחסון תת רצפתי, לא כולל מגבה וכלי עבודה.

לדגמי דיפנדר V8 אין כושר נשיאטה דינמי על הגג. העומס הסטטי על הגג הוא עד 300 ק"ג.
* כשכיסוי וו הגרירה מוסר

המשקלים מתייחסים לכלי רכב במפרט סטנדרטי. תוספות אופציונליות מגדילות את המשקל.
מאפיינים אופציונליים וזמינותם עשויים להשתנות בהתאם למפרט הרכב (דגם וחטיבת הינע), או לחייב התקנה של מאפיינים אחרים על מנת להתקין אותן. אנא צרו קשר עם הסוכנות הקרובה אליכם לקבלת פרטים נוספים, או הגדירו את תצורת הרכב שלכם באופן מקוון.