לעיצוב החוץ של Defender אין אח ורע. הסילואטה הבולטת שלו מפגינה בן רגע את אופיו של הרכב.
צפייה בסרט
פנים רכב עם תכלית את תא הנוסעים של Defender אפשר להתאים לדרישותיכם.
הרכבים המוצגים אינם מציגים בהכרח את השדרוגים והשיפורים המדויקים שהוכנסו לאחרונה. ייתכן שתכונות מסוימות המתוארות כאן יהיו תלויות בשוק או בקו ההינע. לפרטים נוספים, פנו לסוכן Land Rover המקומי.
גַּדלות מתבטאת בכל הצורות, המידות ועיצובי המרכב.
אפשרויות אולטימטיביות. כדי להפיק יותר מעולמכם, בחרו מבין ארבע החבילות שבהמשך.
לא חשוב מהם פני הקרקע: האירו בעצמכם את נתיבכם. חבילת Explorer ב-Defender מאפשרת לכבוש את כל הנופים הלא מוכרים ביותר ולהתריס מול המוסכמות.
††צפייה בנתוני WLTP
הנתונים שנמסרו הם תוצאה של המבחנים הרשמיים שערך היצרן, בהתאם לחוקי הקהילה האירופית, עם מצבר טעון לחלוטין. לצורך השוואה בלבד. הנתונים האמיתיים עשויים להיות שונים. נתוני פליטות
*רטוב: קיבולת כפי שנמדדה על ידי סימולציה של תא המטען הממולא בנוזל. כולל אחסון תת-רצפתי, לא כולל מגבה וכלי עבודה.
1הינע קבוע לכל הגלגלים הוא סטנדרט ברכבי Land Rover Defender, מלבד אלו המצוידים בדגמים עם מנועי דיזל חדשים D200, D250 ו-D300 עם 6 צילינדרים.
2בדגמי Defender V8 אין קיבולת דינמית להעמסה על הגג.
3המהירות המרבית היא 191 קמ"ש כאשר מותקנים גלגלי "20.
תכונות וזמינות של Pivi ו-InControl, ואפשרויות ושירותי צד שלישי, ממשיכים להיות תלויי שוק – בדקו אצל סוכן Land Rover מהי הזמינות בשוק המקומי וכן מהם התנאים המלאים. אי אפשר להבטיח חיבור לרשת סלולרית בכל מקום ומקום. מידע ותמונות, המוצגים בהקשר לטכנולוגיית InControl והכוללים מסכים או רצפים, כפופים לעדכוני תוכנה, לבקרת גרסה, ולשינויים מערכתיים/חזותיים אחרים, בהתאם לאופציות שנבחרו.
נהגים יכולים להשתמש בכל התכונות הקיימות ברכב רק כאשר הדבר בטוח. נהגים חייבים לוודא שיש להם שליטה מלאה על הרכב בכל זמן שהוא.
רצפי נסיעות שטח על קרקע ייעודית, עם הרשאות מלאות.
נהיגת שטח מאתגרת מחייבת הדרכה מלאה וניסיון רב. סכנת פציעה ונזק. לעולם אל תנהגו מעבר ליכולת שלכם.
לפני שאתם עולים על שטח קפוא, בדקו תמיד את המסלול, את פני השטח, את הבסיס ואת היציאה.
עדכונים יחייבו התחברות לנתונים.