גבם של 5 רכבי דיסקברי מקוריים, כולם מסודרים בשורה

הסיפור של DISCOVERY

יש משפחות שעוקבות אחר השביל, אחרות יוצרות את השביל שלהן. אלה אנשי לנד רובר דיסקברי.


זהו רכב שטח מקורי. הוא עוזר לך לחיות את חייכם בדרך שלכם.


חדש, אך ניתן לזיהוי מיידי.

דיסקברי, תוצר של תחכום בריטית, נוצרה על רקע סערה פוליטית וכלכלית בשנות ה-80. הצוות שמאחוריה הסתמך על יצירתיות.


מנכ"ל לנד רובר, טוני גילרוי, תמך בפרויקט. הוא היה משוכנע שצוותו יוכל לספק סוג חדש של מכונית למשפחות סקרניות ופעילות שרצו לנסוע רחוק ורחוק יחד.


הוא צדק. הלנד רובר דיסקברי, שהושק בשנת 1989 על רקע שגשוג גובר והפחתת מתחים בתקופת המלחמה הקרה, זכה להצלחה מיידית.

דיסקברי 1 באדום מול רקע ריק

רכב השיגור של דיסקברי - 1989

טוני וצוותו יצרו משהו שהיה יותר מסכום חלקיו. הוא היה כוכב בפני עצמו, למרות שחלק רכיבים עם הריינג' רובר ולקח השראה עיצובית מדיפנדר.


חובבי רכב מושבעים אולי הבחינו בשמשה הקדמית או בדלתות, או בעמדת הנהיגה הפיקודית המוכרת לנהגי ריינג' רובר, אבל זה לא נראה כמו ריינג' רובר. ללנד רובר דיסקברי הראשון היו רק שתי דלתות וללא מכסה מנוע צדפה/


הדלת האחורית הנפתחת הצידה עם גלגל הרזרבי המותקן עליה הזכירה את הדיפנדר, כמו גם אורות האלפיין בגג ושטיחי הגומי. אף על פי כן, זה היה משהו חדש.


הגג המדורג היה מאפיין בולט, שיצר מרווח ראש לשורת מושבים שלישית. בהתחלה שני המושבים האחוריים האופציונליים הללו היו פונים הצידה - מקום נהדר לשיחות אישיות.


אם לא רציתם את המושבים הנוספים, תא המטען הגיע עם שני תאי אחסון.

לנד רובר הריטג' דיסקברי אדום

גרפיקה ייחודית על מרכב הרכב גם עזרה להבדיל את הלנד רובר דיסקברי, וכך גם האפשרות החדשה לשני גגות שמש.


דלת האחורית היה חלון מעוצב באופן ייחודי, עם גלגל רזרבי מוטה ימינה. הדיסקברי המקורי תוכנן בעיקר עבור שווקי ההגה הימני, כך שהדבר הקל על הנהגים לנסוע לאחור כשהם מסתכלים מעבר לכתף; טכנולוגיית מצלמות ברכב הייתה עדיין רחוקה מאוד.


כשהגיע הדיסקברי 3, הדלת האחורית עוצבה מחדש עבור הנהיגה שמאלית. במקביל, הגלגל הרזרבי הועבר מתחת לחלק האחורי, שם הוא נשאר עד היום.


מההתחלה, פנים הרכב של הדיסקברי הבדיל אותו. המקורי, שנוצר בשיתוף פעולה עם Conran Design, היה מלא ברעיונות חדשים ופרטים יצירתיים.


הדגם הושק בצבע כחול סונאר - בז' בהמה נוסף מאוחר יותר - והוא כלל תיק כתף תואם המותקן בקונסולה המרכזית האחורית.


פתחו את הרוכסן של התיק ותמצאו את מדריך המשתמש, עם טיפים לנהיגה בשטח ומידע עולמי על טיפול ותיקונים. מההתחלה, בעלי דיסקברי תמיד חיו את מהות השם של הדגם.


דיסקברי עסקה כולה באורח החיים המשפחתי - ביציאה ועשייה. הדיסקברי הראשונה הבהירה זאת עוד יותר עם נגיעות כמו ריפוד גג עם כיסי אחסון ורשתות.

דיסקברי משתתפת באתגר G4

דיסקברי 2 משתתפת באתגר G4 2003.

עם זאת, זה מעולם לא היה רק ​​תא הנוסעים. מתחת למכסה המנוע היה משהו ששינה את כללי המשחק כבר מההתחלה.


למנוע ה-200TDi החדש עם הזרקת דלק ישירה היה בדיוק השילוב של ביצועים וחסכון באנרגיה שמשפחות רבות חיפשו. אם כי חלקן בחרו במנוע ה-V8 האגדי


לנד רובר דיסקברי היה קשוח וגם פרקטי בכל צורה שהיא. הוא הוכיח זאת על ידי התמודדות בסדרת הרפתקאות השטח העולמית המפרכת של גביע הגמל במשך שמונה שנים.


דגמי דיסקברי מאוחרים יותר השתתפו באתגר G4 המפרך דומה. דיסקברי הייתה רכב לסקרנים, וכאן היה המבחן האולטימטיבי לכך.


דיסקברי II הציגה את סגנון המרכב הידידותי למשפחות עם חמש דלתות בשנת 1998. חלק מהמשפחות הללו רצו יוקרה רבה יותר כמו גם יכולות יוצאות דופן. הם קיבלו את זה עם דגם ה-ES, עם מושבי העור והמיזוג שלו.


הרבה השתנה גם מתחת לכת, עם טכנולוגיה חדשה כמו בקרת אחיזה ובקרת ירידה במעלה שהופכת את הדיסקברי ליעילה עוד יותר בשטח.


בקרת ירידה במעלה התפתחה ל-Land Rover Terrain Response, שהוצגה ב-Discovery 3 בשנת 2004. באופן ייחודי, היא מאפשרת לנהג לבחור ממגוון אפשרויות המבטיחות יכולת שטח יוצאת דופן.

לנד רובר דיסקברי 3

זה הפך את הדיסקברי 3 לצעד ענק קדימה. כך גם העיצוב התעשייתי המבריק שלה, עם צורה שעוקבת אחר הפונקציונליות במידה נעימה במיוחד.


בשלב זה, הדיסקברי הפכה לבחירה פופולרית עבור בית המלוכה.


הדיסקברי, שאומץ ככלי הבחירה באירועי רכיבה ברחבי העולם, אומץ על ידי כל מי שזקוק ליכולת גרירה אמיתית. הוא חובר גם לסירות, מכוניות מרוץ וציוד קמפינג יוקרתי.


ה היה - ונשאר - רכב רציני להנאה רצינית. לחופשות משפחתיות ספונטניות.


אריזה מעולה תמיד הפכה את הלנד רובר דיסקברי לחסכוני מאוד במקום. בדור השלישי היו מושבים הפונים קדימה לשבעה מבוגרים, והנוסעים האחוריים ביותר נכנסו ויצאו דרך הדלתות האחוריות, ולא דרך דלת תא המטען.


דגם דיסקברי 4 משנת 2009 שדרג את רמת היוקרה והטכנולוגיה עוד יותר. הצגת מערכת מצלמות סראונד אופציונלית פירושה שנסיעה לאחור מעל הכתף יכלה להיות נחלת העבר.


בלבו, לנד רובר דיסקברי נותר כלי ליציאה ועשייה. היה זה טבעי לחגוג את ייצור הדגם המיליון בנסיעה מברמינגהם לבייג'ינג בשנת 2012.

דיסקברי ספורט אדום על כביש פתוח בהרים, נהוג על ידי גבר

שנתיים לאחר מכן הגיעה הצגת לנד רובר דיסקברי ספורט. רכב הטיול המשפחתי האולטימטיבי הפך בעצמו למשפחה.


דיסקברי ספורט מציע שבעה מושבים בגודל שאינו גדול יותר מרכבי SUV פרימיום קיימים בעלי חמישה מושבים, וכחלק מחזון עשיר בקיימות של יוקרה מודרנית מעוצבת, זמין כרכב היברידי חשמלי.


הדור החמישי של דיסקברי משנת 2016 הציג את שפת העיצוב החדשה של דיסקברי ספורט לרכב בעל שבעת המושבים המלא.


כיום, משפחת לנד רובר דיסקברי משלבת אבולוציה עיצובית יוצאת דופן עם פנים רב-תכליתי וארוז בצורה חכמה, המגלם את רוח ההרפתקה המשפחתית המאפיינת אותה במשך יותר מ-30 שנה.


יש נוחות וקישוריות לכולם, עם עיצוב וטכנולוגיה המתמקדים באדם, ללא פשרות כמו המרחב והפרקטיות שלו.


דיסקברי הוא אחד מרכבי ה-SUV היוקרתיים בעלי שבעת המושבים המלאים, בעלי יכולות ורב-תכליתיות בעולם.


מקורי משנת 1989, הוא תמיד ייצג את שמחת הנסיעה והביחד.

דיסקברי נוסע על הכביש

נוצר למשפחות

דיסקברי, שנוצר בקפידה ועם המשפחה בליבתה, הוא רכב ה-SUV המשפחתי האולטימטיבי.

גלו את דיסקברי

תקריב של דיסקברי מאחור בצד הים

DISCOVERY

תחכום של שבעה מושבים.
דיסקברי ספורט מחוץ לבית זכוכית

DISCOVERY SPORT

להרפתקה הבאה שלכם.